Εταιρικό Λογότυπο

Το λογότυπο Faber-Castell είναι γνωστό και αναγνωρίζεται παγκοσμίως: δύο ιππότες που κονταροχτυπιούνται σε σκούρο πράσινο χρώμα.

Αλλά από πού προέκυψε αυτό το σήμα; Μέχρι το 1898, η εταιρία ανήκε στην οικογένεια Faber και ήταν γνωστή ως A.W. Faber. Στη συνέχεια η Ottilie von Faber, η κληρονόμος της επιχείρησης, παντρεύτηκε τον κόμη Alexander zu Castell-Rüdenhausen. Αλλά ο παππούς της Lothar von Faber όρισε στην διαθήκη του ότι το όνομα Faber θα έπρεπε να παραμείνει στην εταιρία για πάντα. Και έτσι, άλλαξαν το επίθετό τους σε Faber-Castell.  

Το 1905 ο κόμης Alexander εφηύρε μια νέα σειρά εξαιρετικής ποιότητας μολύβια, που τα αποκάλεσε Castell. Για να τα ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές, ο κόμης Alexander επέλεξε ένα εμβληματικό χρώμα: το πράσινο.

Με την έλευση του χρόνου, τα μολύβια Castell έγιναν κλασικά. Ο κόμης Alexander ανέθεσε επίσης την απεικόνιση σε πίνακα των «ιπποτών του μολυβιού», το διαφημιστικό μοτίβο που διακόσμησε τα κουτιά και τις θήκες για δεκαετίες.

Αργότερα το σχέδιο θεωρήθηκε ξεπερασμένο και απορρίφθηκε. Αλλά στις αρχές της δεκαετίας του 1990, όταν ο νυν κόμης δημιουργούσε μια καινούρια εικόνα της εταιρείας, οι ιππότες αποκαταστάθηκαν ως το σύμβολο της εταιρίας Faber-Castell. Σε στιλιζαρισμένη μορφή, τώρα αποτελούν ένα βασικό κομμάτι του εταιρικού λογότυπου.