Βασικές τεχνικές με τον μαρκαδόρο ακουαρέλας μας

Ο νέος μαρκαδόρος ακουαρέλας Albrecht Dürer είναι ο σύγχρονος ορισμός της ζωγραφικής με ακουαρέλα: ένα υψηλής ποιότητας όργανο σχεδίασης που υποστηρίζει το αυθόρμητο σκίτσο καθώς και τη ζωγραφική με ακουαρέλα. Το μελάνι με βάση το νερό είναι πάντα έτοιμο και μπορεί να χρησιμοποιηθεί άριστα με νερό. Η ποιότητα είναι το αξίωμά μας. Έτσι, ο μαρκαδόρος ακουαρέλας για καλλιτέχνες ξεχωρίζει λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε χρωστικές ουσίες και της υψηλής ανθεκτικότητας στο φως. Τα χρώματα ακολουθούν το σύστημα χρωμάτων της Faber-Castell και επομένως συνδυάζονται αξιόπιστα με άλλα μολύβια καλλιτεχνών της Faber-Castell. Η ευελιξία του μαρκαδόρου ακουαρέλας Albrecht Dürer πείθει κυρίως στα ταξίδια του. Όποιος θέλει να αποτυπώνει εντυπώσεις ενώ βρίσκεται στο δρόμο, θα πιάσει αυτό το στυλό με ευχαρίστηση. Δύο μύτες - μια μύτη πινέλου και μια μύτη με ίνες - προσφέρουν στον καλλιτέχνη ευελιξία στο προσωπικό στυλ σχεδίασης. Το μελάνι προσδίδει στα σχέδια και τα προκαταρκτικά σκίτσα μια υψηλή δυναμική, η οποία εντείνεται μέσω της ζωγραφικής με νερό.

Ξεφυλλίζει με το χέρι ένα βιβλίο ζωγραφικής.

Το σωστό χαρτί

Τα καλά αποτελέσματα σχεδίασης εξαρτώνται από το χαρτί που χρησιμοποιείται. Για ένα βέλτιστο αποτέλεσμα συνιστούμε χαρτί ακουαρέλας της Canson Montval (300g/τ.μ. - λεπτόκοκκο) και της Hahnemühle Fine Art Britannia (300g/τ.μ. θερμής πρέσας). Αυτά τα χαρτιά ακουαρέλας αποτελούνται από χαρτί κυτταρίνης και υποστηρίζουν την καλή υδατοδιαλυτότητα του μελανιού. Τα μπλοκ ακουαρέλας έχουν κολλημένες άκρες που επιτρέπουν την εξομάλυνση του χαρτιού. Τα μεμονωμένα φύλλα θα πρέπει να στερεώνονται πάνω σε ένα υπόστρωμα πριν από τη ζωγραφική με ακουαρέλες. Όσο υψηλότερη είναι η γραμματοσειρά ενός χαρτιού, τόσο καλύτερη είναι η επιπεδότητα για τη ζωγραφική με ακουαρέλες. Ο μαρκαδόρος ακουαρέλας των καλλιτεχνών Albrecht Dürer δεν διαπερνά το χαρτί, έτσι ώστε και οι δύο πλευρές του χαρτιού ενός τετραδίου σκίτσου να είναι χρήσιμες.

Ανάμειξη χρωμάτων

Η στρώση χρωμάτων στεγνά το ένα πάνω στο άλλο δημιουργεί μείγματα χρωμάτων με αιχμηρές άκρες και σχήματα. Η διαφάνεια του μελανιού αφήνει να διαφανούν οι επιφάνειες των χρωμάτων που έχουν διαστρωθεί και επιτρέπει έτσι την εξωφρενική ανάμειξη χρωματικών τόνων. Ανάλογα με τη σειρά επικάλυψης των χρωμάτων, μπορούν να παραχθούν διάφορα μικτά χρώματα. Έτσι, το κίτρινο πάνω στο μπλε παράγει κάτι διαφορετικό από το μπλε πάνω στο κίτρινο.
Κίτρινο και πράσινο χρώμα ζωγραφισμένο σε τετράγωνο κουτί δίπλα σε μπλε και πράσινο χρώμα σε κουτί.
Ανάμειξη χρωμάτων χωρίς νερό
Ανάμειξη διαφορετικών αποχρώσεων του πράσινου με το πινέλο της υδατοδεξαμενής.
Ανάμειξη χρωμάτων με νερό
Με το πινέλο και το νερό, τα χρώματα μπορούν να πέσουν το ένα πάνω στο άλλο και να αναμειχθούν. Οι άκρες και οι γραμμές του σχεδίου αναμειγνύονται όταν βάφονται με νερομπογιές και αφήνουν γραφικές επιφάνειες με τυπική εμφάνιση ακουαρέλας.
Όταν κάνετε ακουαρέλα, είναι πιθανό ένα χρώμα να μην έχει την ένταση ή το βάθος που θα επιθυμούσατε. Κανένα πρόβλημα, επειδή το επιπλέον χρώμα διαλύεται γρήγορα σε ένα ξεχωριστό κομμάτι χαρτί και μπορεί εύκολα να δουλευτεί ενώ βρίσκεται ακόμα στην υγρή επιφάνεια.
Ανάμειξη μιας απόχρωσης χρώματος σε ένα χαρτί και χρήση αυτού του χρώματος για μια άλλη εικόνα.
Διαλύστε τα χρώματα σε ξεχωριστό χαρτί
Ένας μπλε μαρκαδόρος ακουαρέλας AD που σκουπίζεται από τη μύτη του με μια χαρτοπετσέτα.

Συμβουλή

Εάν η μύτη είναι βρώμικη και παρουσιάζει υπολείμματα άλλων χρωμάτων, μπορεί εύκολα να καθαριστεί με μια χαρτοπετσέτα.

Εκκόλαψη

Η ένταση του φωτός των αντικειμένων καθορίζεται καλλιτεχνικά όταν χρησιμοποιούνται διαγράμμιση. Η ισχύς των γραμμών, τα κενά και η δυναμική καθορίζουν την εμφάνιση. Όσο πιο κοντά είναι οι γραμμές μεταξύ τους, τόσο πιο σκούρο και έντονο είναι το χρωματικό αποτέλεσμα.

Για τη διασταυρούμενη διαγράμμιση, οι διαγραμμίσεις επικαλύπτονται σε διαφορετικές γωνίες. Διάφοροι μεικτοί τόνοι και αποχρώσεις καθορίζουν το πάχος, το χρώμα και την κροκιδωτότητα των διασταυρούμενων διαγραμμίσεων.

Διασταυρούμενες διαγραμμίσεις σε μπλε, πράσινο και κίτρινο χρώμα.
Διασταυρούμενες καταπακτές
Εκκολαπτήρια με μπλε χρώμα.
Διαμορφωτικές εκκολαπτήρια
Οι διαμορφωτικές ραβδώσεις παίρνουν το ατομικό περίγραμμα του αντικειμένου, δηλαδή οι γραμμές είναι παράλληλες με αυτό.

Τεχνικές ακουαρέλας

Οι μαρκαδόροι ακουαρέλας Albrecht Dürer δίνουν στον καλλιτέχνη την ελευθερία να χρησιμοποιήσει όλες τις τρέχουσες τεχνικές ακουαρέλας. Οι χρωστικές μελάνης διαλύονται και κατανέμονται τέλεια στο φιλμ νερού και μεταμορφώνουν τις επιφάνειες και τις γραμμές σε χρόνο μηδέν σε εντυπωσιακές εικόνες ακουαρέλας.

Εφαρμόζοντας δύο χρώματα σε γειτονικές μεταξύ τους περιοχές και στη συνέχεια αναμειγνύοντας τις δύο περιοχές με ένα υγρό πινέλο στη μέση, θα δημιουργηθούν ρέοντα μοτίβα αιμορραγίας και λαμπρά αναμεμειγμένα χρώματα.

Η μύτη ενός πινέλου υδατοδεξαμενής που αναμειγνύει κίτρινα και μπλε χρώματα.
Χρωματικές διαβαθμίσεις
Ένα χέρι ψεκάζει νερό σε ένα μπλε και πράσινο πεδίο με ένα μπουκάλι ψεκασμού.
Μπουκάλι υδρονέφωσης
Εξωφρενικά εφέ, καθώς και ενδιαφέρουσες μικτές αποχρώσεις δημιουργούνται όταν ψεκάζετε ένα σχέδιο με νερό από ένα μπουκάλι ψεκασμού. Τα χρώματα που διαλύονται επιλεκτικά δίνουν άμεσο αυθορμητισμό και ζωντάνια στην εικόνα.
Υπέροχα εφέ ακουαρέλας μπορούν επίσης να παραχθούν χρησιμοποιώντας ένα υγρό πινέλο για να διαλύσετε ξανά τα χρώματα που έχουν στεγνώσει ελαφρώς.
Ανάμειξη διαφορετικών αποχρώσεων του πράσινου με το πινέλο της υδατοδεξαμενής.
Διαλύστε το αποξηραμένο χρώμα
Ένα χέρι που αναμειγνύει πράσινα και κίτρινα χρώματα με το πινέλο της υδατοδεξαμενής.
Γλάσο
Εδώ, τοποθετούνται πολλά λεπτά στρώματα χρώματος το ένα πάνω στο άλλο. Κάθε στρώση χρώματος που εφαρμόζεται πρέπει να στεγνώσει πριν επικαλυφθεί με το επόμενο χρώμα. Καθώς οι ακουαρέλες είναι διαφανείς, τα επικαλυπτόμενα χρώματα αναμειγνύονται οπτικά για να δημιουργήσουν νέα χρώματα. Η ζωγραφική με βερνίκια προσδίδει στην εικόνα βάθος στρώμα προς στρώμα.
Κάθε ζωγράφος ακουαρέλας γνωρίζει και αγαπά αυτή την τεχνική ζωγραφικής. Αρχικά το χαρτί υγραίνεται καλά με διαυγές νερό. Οι χρωστικές ουσίες διαλύονται στο χαρτί όταν αρχίζει η ζωγραφική και αμέσως απλώνονται στην υγρή επιφάνεια.
Ένας μπλε μαρκαδόρος ακουαρέλας που αναμειγνύει το χρώμα υγρό σε υγρό.

Υγρό σε υγρό

Ένας ψεκαστήρας αλατιού πασπαλίζει αλάτι σε μια μπλε κηλίδα χρώματος.
Τεχνική αλατιού
Η τεχνική του αλατιού προσφέρει υπέροχες υφές. Πασπαλισμένο σε μια υγρή εικόνα, το χοντρό αλάτι απορροφά έντονα το νερό και το χρώμα και αφαιρείται εύκολα μετά το πλήρες στέγνωμα.

Ειδικές τεχνικές με το πινέλο νερού

Το πινέλο νερού της Faber-Castell είναι το τέλειο συνοδευτικό για τον μαρκαδόρο ακουαρέλας των καλλιτεχνών, ώστε να μπορείτε να εφαρμόζετε όλες τις τεχνικές που περιγράφονται όταν βρίσκεστε εν κινήσει. Επιπλέον, οι εικόνες μπορούν να γίνουν ζωντανές και ξεχωριστές με περαιτέρω τεχνικές.

Μια συναρπαστική εμφάνιση προκύπτει μαζί με το μη διαλυμένο και το διαλυμένο μελάνι. Το μερικώς ρευστοποιημένο χρώμα μπορεί να θολώσει με το πινέλο νερού και να προσδώσει στην εικόνα μια ιδιαίτερη δυναμική.

Παραμόρφωση πράσινου χρώματος με το πινέλο υδατοδεξαμενής.
Μερική θόλωση των χρωμάτων
Κοκκοποίηση με το πινέλο υδατοδεξαμενής σε μπλε χρώμα.

Τεχνική ξηρής βούρτσας (κοκκοποίηση)

Το χρώμα εφαρμόζεται επιφανειακά με ένα σχεδόν στεγνό πινέλο, οι χρωστικές ουσίες παραμένουν στο ανώτερο στρώμα του κόκκου του χαρτιού. Μια δομημένη επιφάνεια χαρτιού αποτελεί πλεονέκτημα για αυτή την τεχνική.
Με την πλευρά του καπακιού σε σχήμα V, το διαλυμένο χρώμα μπορεί να μετακινηθεί εύκολα πάνω στο χαρτί για να δημιουργήσει ασυνήθιστες δομές όπως με ένα μαχαίρι μπογιάς.
Μπλε χρώμα που ξύνεται με το χέρι με το καπάκι του πινέλου της υδατοδεξαμενής.
Τεχνική απόξεσης
Ξύσιμο μπλε κηλίδων χρώματος με το καπάκι του πινέλου της δεξαμενής νερού.
Τεχνική ξυσίματος
Οι ενσωματωμένες αυλακώσεις στο καπάκι είναι ιδανικές για δημιουργικά εφέ: Το νωπό χαρτί μπορεί να χαραχθεί για να προσθέσει έντονες ανταύγειες στην εικόνα με μοτίβα γραμμών σε διάφορες μορφές.

Κάλυψη

Το υγρό κάλυψης προστατεύει τις περιοχές που πρέπει να παραμείνουν στο ίδιο χρώμα με το χαρτί. Χρησιμοποιώντας ένα πινέλο, εφαρμόζεται στην αρχή στα σημεία της εικόνας που πρέπει να προστατευθούν και στη συνέχεια πρέπει να αφεθεί να στεγνώσει. Μετά το σχέδιο και τη ζωγραφική, αφαιρέστε προσεκτικά το υγρό κάλυψης με ένα δάχτυλο μόλις στεγνώσει η εικόνα.

Ένα χέρι ζωγραφίζει γραμμές σε χαρτί με μολύβι και μπλε χρώμα.
Ένα χέρι που δείχνει σε ένα σημείο μιας εικόνας, όπου φαίνεται ένας φράχτης σε μια χορταριασμένη περιοχή.
Τα καταστήματα με είδη τέχνης προσφέρουν λευκό και μπλε υγρό κάλυψης. Η διαφορά έγκειται μόνο στην καλύτερη ορατότητα των καλυμμένων επιφανειών. Συνεπώς, είναι θέμα καθαρού γούστου το ποιο χρώμα κάλυψης προτιμά ο καλλιτέχνης.

Μικτά μέσα

Συνδυάζοντας τον μαρκαδόρο ακουαρέλας Albrecht Dürer και άλλα μέσα ζωγραφικής και σχεδίου, δημιουργούνται εκπληκτικές συνθέσεις εικόνων.

Το ανθεκτικό στο φως στυλό Ινδικού μελανιού Pitt Artist Pen είναι ιδανικό για τον καθορισμό σαφών γραμμών και πινελιών σε αποξηραμένες ακουαρέλες. Καθώς το μελάνι είναι αδιάβροχο, τα σκίτσα που προετοιμάζονται με το Pitt Artist Pen παραμένουν καθαρά κατά την επόμενη ζωγραφική με ακουαρέλα. Το fineliner Pitt Artist Pen σε διάφορα μεγέθη μύτης και το πινέλο Pitt Artist Pen με την εύκαμπτη μύτη πινέλου εμπλουτίζουν το στυλ σχεδίασης κάθε καλλιτέχνη.

Ζωγραφική ενός άνδρα που παίζει κοντραμπάσο

Στυλό Pitt Artist Pen

Σκίτσο νεαρού άνδρα που παίζει τρομπέτα.
Μολύβια γραφίτη Castell 9000
Οι εικόνες ακουαρέλας σε συνδυασμό με μολύβια γραφίτη εντυπωσιάζουν με την αριστοκρατική τους εμφάνιση. Το σχέδιο προσδίδει στην εικόνα ακουαρέλας "κομψότητα και διακριτική ζωντάνια" όταν τοποθετείται σε αποξηραμένη ακουαρέλα.